Receptionen i Roskilde bliver digital fra mandag 24/2-20

Det vil betyde, at der fremover ikke vil sidde nogen i Receptionen til at modtage gæster og advisere en AU medarbejder, at gæsten er kommet.

Der vil være en kort overgangsperiode, hvor glaspartiet til Receptionen er dækket til, men Annette og Birte sidder stadig bag ved, så skulle gæster have problemer med at finde ”sin” AU medarbejder, så kan de ringe på den lille klokke som midlertidigt står ved telefonen/tastaturet.

Du skal derfor være opmærksom på at proceduren for gæster er lidt ændret og fremgår herunder.

Procedure når der kommer gæster:

DU SKAL ADVISERE PORTVAGTEN
Venter man gæster, skal DTU Portvagten have besked på portvagt.risoe@dtu.dk

Ellers risikerer du, at gæsterne ikke bliver lukket ind.

Portvagten skal vide:
a)     Dato (evt. kl. xx) hvornår gæsterne dukker op
b)     Navn OG antal på gæster
c)      Hvem de skal besøge (sørg for at skrive tlf. nr. så I evt. kan kontaktes)

TAXA:
HVIS I BESTILLER TAXA SKAL PORTVAGTEN OGSÅ HAVE BESKED OG GERNE HVILKET BYGN. NR., DEN SKAL KØRE TIL.

GÆSTEN SKAL KONTAKTE AU MEDARBEJDER
Når gæster ankommer til Receptionen, kan de ikke komme videre, da glasdørene er låst.

Gæster skal derfor - pr. telefon - kontakte den AU medarbejder, de skal besøge

-      I Receptionen står en stationær telefon, som kan benyttes

-      I Receptionen er også et søgesystem tilgængeligt, hvis gæster ikke har et telefonnummer på den, de skal møde.

DU SKAL AFHENTE DINE GÆSTER
Når gæster ankommer til Receptionen, kan de ikke komme videre, da glasdørene er låst.

AU medarbejderen skal derfor afhente sine gæster i Receptionen.

Annette og Birte flytter ned i kælderen til lokale B0.21 og vil fremover stadig:

-        Bestille adgangskort/TAG (mail til dmuromst@au.dk )
-        Aktivere nye adgangskort til AU døre (møde op fysisk i lokale B0.21)
-        Udlevere nøgler til laboratorier o.l. (møde op fysisk i lokale B0.21)
-        Bestille kurerer (Blue Water)