Let adgang til IT-vejledninger

Der er nu ude til højre i rubrikken Servicesider tilføjet punktet "IT vejledninger gyldige 2012". Det fører til en side med en liste over nyere vejledninger, som vil være relevante for rigtig mange medarbejdere.

Siden giver også adgang til alle de gamle vejledninger fra Bazaren. Det er en lidt blandet landhandel hvor der kan findes nyttig information, selv om noget er forældet.

De nye vejledninger indeholder bl.a. tips om brug af Windows 7, tips om brug af Word, opskrift på dannelse af PDF-filer, og tips om brug af Typo3 (for webredaktører).