Indkaldelse af ansøgninger til ’Udvidet videnkupon’

Udvidet videnkupon er et tilbud om støtte på mellem 250.000 og 1.000.000 kroner til små og mellemstore virksomheder (SMV), som har behov for at samarbejde med en eller flere videninstitutioner om et innovationsprojekt. Ansøgningsfristen er den 22. august. 2013

Hvad er en udvidet videnkupon?

Udvidet videnkupon er et tilbud om støtte på mellem 250.000 og 1.000.000 kr. til små og mellemstore virksomheder (SMV), som har et innovationsbehov der kan opfyldes ved hjælp af samarbejde med en eller flere videninstitutioner og eventuelt private videnleverandører.

Udvidet videnkupon har som hovedformål at skabe vækst i små og mellemstore virksomheder via forsknings- /videnbaseret innovation. Den udvidede videnkupon kan støtte udvikling, der er for avanceret til Rådet for Teknologi og Innovations anden støtteordning ”almindelig” videnkupon, men ikke egner sig til større samarbejdsprojekter med mange partnere.

Se de fulde opslag her.