Roskilde/Silkeborg/Kalø: Dekanen inviterer til dialogmøde 27. oktober kl.10-12

På mødet vil Dekan Niels Christian Nielsen, som opfølgning på Universitetsledelsens beslutninger på den gennemførte problemanalyse, fremlægge beslutningernes betydning for ST, samt hvordan fakultetsledelsen planlægger at sikre opfølgning og implementering. I forbindelse med mødet vil det være muligt at stille spørgsmål, ligesom der vil blive god tid til at diskutere og udveksle synspunkter.

Mødet er for alle medarbejdere i både BIOS RKS, ENVS, DCE og administrationen.

Mødet afholdes:

Roskilde: mandag d. 27. oktober kl. 10 - 12 i kantinen

Mødet i Roskilde vil blive transmitteret til Silkeborg (kantinen) og Kalø (videolokalet), så der vil være mulighed for både at høre oplægget og deltage i dialogen fra disse to tjenestesteder.

Medbring kop – der vil være kaffe/the/vand.

Lone Winge
Centerchef – Roskilde