Roskilde: Universitetsledelsens beslutninger udmeldes den 22. oktober 2014

Den 22. oktober kl. 10.00 holder rektor åbent møde for alle medarbejdere og studerende på Aarhus Universitet. Seancen livestreames og der er mulighed for at samles i kantinen i Roskilde 10-12, hvor streamingen vises på storskærm. For medarbejdere ansat i administrationen er der ....

Roskilde: Universitetsledelsens beslutninger udmeldes den 22. oktober 2014

For medarbejdere ansat i administrationen er der efterfølgende fra kl. 12-14 yderligere en orientering ved rektor (i egenskab af universitetsdirektør). Denne seance livestreames også og vil blive vist på storskærm i pavillonens mødelokale.

Hilsen
Lone Winge