Miljøtilstandsrapport er i høring

Miljøtilstandsrapporten 2014, som laves af COWI, er nu sendt i høring. DCE udarbejder et fælles høringssvar.

Miljøtilstandsrapporten 'Natur og Miljø 2014' blev sendt i høring kort før sommerferien, med høringsfrist 5. september. Rapporten, der denne gang er udarbejdet af COWI på baggrund af data fra DCE, kan ses her: http://naturmiljoe2014.dk/

DCE laver et samlet høringssvar i samarbejde med institutterne. Hvis du falder over åbenlyse fejl og mangler og gerne vil bidrage til høringssvaret, kan det ske ved at kontakte en af de ansvarlige (i enten institut eller DCE) for det pågældende tema, senest fredag d. 22. august.

Institutansvarlig

Miljøpolitik

Berit Hasler

Anja Skjoldborg Hansen

Udover Miljøtilstandsrapporten, har Miljøministeriet samtidig send Natur og Miljøpolitisk redegørelse 2014 i høring. Du kan bidrage til høringen på samme måde som beskrevet ovenfor.

Læs Natur og Miljøpolitisk redegørelse her